Reklamacja

1.   REKLAMACJA PRODUKTU
(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)

 

1.1.      Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

1.2.      Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.

1.3.      Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

1.3.1.    pisemnie na adres: ul. Boczna 36, 62-050 Krosno;

1.4.      w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@lajtmar.pl ;

1.5.      Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

1.6.      Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

1.7.      W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Boczna 36, 62-050 Krosno. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

1.8.      Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

 

2.   POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

2.1.      Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2.2.      Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

2.2.1.    Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

2.2.2.    Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

2.2.3.    Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

Nowości
ŻAKARD 6291
ŻAKARD 6291
65,00 zł
m.b.
BAWEŁNA  W KRATĘ/ 6274
BAWEŁNA W KRATĘ/ 6274
73,00 zł
m.b.
JEDWAB NATURALNY KWIATY NA BIELI/ 6327
JEDWAB NATURALNY KWIATY NA BIELI/ 6327
269,00 zł
m.b.
WEŁNA PŁASZCZOWA / ZIELEŃ MORSKA 6242
WEŁNA PŁASZCZOWA / ZIELEŃ MORSKA 6242
120,00 zł
m.b.
JEDWAB NATURALNY ŻAKARDOWY/ 6310
JEDWAB NATURALNY ŻAKARDOWY/ 6310
110,00 zł
m.b.
DZIANINA W GROCHY / 6295
DZIANINA W GROCHY / 6295
48,50 zł
m.b.
DZIANINA  6286
DZIANINA 6286
48,50 zł
m.b.
DZIANINA CHŁODNA WISKOZA / 6312
DZIANINA CHŁODNA WISKOZA / 6312
60,00 zł
m.b.
DZIANINA WISKOZA J.RICHMOND/ 6313
DZIANINA WISKOZA J.RICHMOND/ 6313
85,00 zł
m.b.
WEŁNA KOSTIUMOWA / ZIELEŃ MORSKA 6257
WEŁNA KOSTIUMOWA / ZIELEŃ MORSKA 6257
121,00 zł
m.b.
JEDWAB NATURALNY, ŻAKARDOWY/ KORAL 6314
JEDWAB NATURALNY, ŻAKARDOWY/ KORAL 6314
145,00 zł
m.b.
JEDWAB NATURALNY / KWIATY 6325
JEDWAB NATURALNY / KWIATY 6325
245,00 zł
m.b.
WEŁNA KOSTIUMOWA  W KRATKĘ / 6280
WEŁNA KOSTIUMOWA W KRATKĘ / 6280
99,00 zł
m.b.
WEŁNA KOSTIUMOWA SZARA / 6255
WEŁNA KOSTIUMOWA SZARA / 6255
121,00 zł
m.b.
LUKSUSOWY JEDWAB NATURALNY 6329
LUKSUSOWY JEDWAB NATURALNY 6329
269,00 zł
m.b.
LUKSUSOWY JEDWAB NATURALNY/ 6330
LUKSUSOWY JEDWAB NATURALNY/ 6330
269,00 zł
m.b.
PODSZEWKA SREBRZYSTO-SZARA / 6307
PODSZEWKA SREBRZYSTO-SZARA / 6307
18,50 zł
m.b.
PODSZEWKA ŻAKARDOWA 6296
PODSZEWKA ŻAKARDOWA 6296
18,50 zł
m.b.
PODSZEWKA ŻAKARDOWA BORDO 6261
PODSZEWKA ŻAKARDOWA BORDO 6261
18,50 zł
m.b.
PODSZEWKA SYGNOWANA BEŻ 6333
PODSZEWKA SYGNOWANA BEŻ 6333
28,00 zł
m.b.
WEŁNA CZARNA ELASTYCZNA / 6281
WEŁNA CZARNA ELASTYCZNA / 6281
105,00 zł
m.b.
WEŁNA KOSTIUMOWA / 6287
WEŁNA KOSTIUMOWA / 6287
121,00 zł
m.b.
KORONKA PANELOWA GRANAT / 6309
KORONKA PANELOWA GRANAT / 6309
40,00 zł
Kupon. Cena dotyczy określonej ilości (opis).
WEŁNA DRUKOWANA 6275
WEŁNA DRUKOWANA 6275
105,00 zł
m.b.
WEŁNA ZIELEŃ, KRATECZKA-JODEŁKA/ 6269
WEŁNA ZIELEŃ, KRATECZKA-JODEŁKA/ 6269
121,00 zł
m.b.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl