FAQ- najczęściej zadawane pytania

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

-Aby dokonać rejestracji w sklepie, należy kliknąć w zakładkę "Zarejestruj się". Link znajduje się nad koszykiem (prawa cześć strony głównej sklepu) . W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Ustalić i zapisać (także w notatniku) swoje indywidualne hasło. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” można dokonywać zakupów.

Dlaczego warto się rejestrować?

Dzięki rejestracji zyskujesz następujące przywileje:

  • Przy kolejnych zamówieniach nie musisz powtórnie uzupełniać wszystkich danych adresowych.
  • Wgląd do poprzednich zamówień, opcja śledzenia statusu zamówienia i płatności.
  • Możliwość otrzymywania informacji na temat nowości i promocji w sklepie.
  • Otrzymywanie kuponów rabatowych, jeśli jesteś stałym klientem.

 

Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które zostały wpisane w procesie rejestracji?

-Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „edycja danych”.

 

Czy można dokonywać zmian, korygować zamówienie złożone przez sklep?

-Jeśli w zamówieniu została wybrana forma płatności "za pobraniem". Po zatwierdzeniu przez sklep przyjęcia zamówienia do realizacji, nie ma możliwości aby dokonywać zmian w zamówieniu. W przypadku przelewów prosimy o zapytanie.

 

Jaka jest jednostka sprzedaży materiałów ciętych, i ile minimum muszę zakupić z jednego asortymentu?

- Jednostką sprzedaży w naszym sklepie jest metr bieżący lub kupon (materiał w jednym kawałku, o określonej szerokości i długości). Zakupić można dowolną ilość np: 1,30 m (130 cm), wartość należy oddzielić przecinkiem. Wymagana minimalna ilość w zakupie to 0,5 m(50 cm). -Ceny podawane są za 1 metr bieżący, bądź określony wymiarami kupon materiału.

-Ceny brutto podane za 1 metr bieżący lub kupon.

 

Czy asortyment jest w stałej sprzedaży ?

-Oferowany asortyment jest aktualny do wyczerpania stanu magazynowego, w krótkich seriach od kilku do maksymalnie kilkunastu metrów. Nie ma możliwości aby go powtarzać. Materiały bazowe, jednokolorowe (wełny, jedwabie, bawełny) staramy się sprowadzać na bieżąco. W miarę możliwości, w podobnych gatunkach jak tych wyprzedanych.

Czy jest możliwość zamówienia próbki przed finalnym zakupem materiału ?

-Tak. Oferujemy możliwość wysyłki próbek, gdyż wiemy jaką trudność może sprawiać zakup tkanin na odległość.

Szczegóły dotyczące próbek znajdują się pod tym linkiem.

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia ?

-Zazwyczaj zamówienia opłacone z góry do godz. 11:30 wychodzą tego samego dnia. Jeśli wybór firmy kurierskiej był DPD. Jeśli wyborem była Poczta Polska to zamówienia opłacone do godz. 14:00 również nadajemy tego samego dnia. Dotyczy również zamówień z płatnością "za pobraniem".

 

 Czy mogę zwrócić zakupiony materiał ?

 -Tak, jeżeli tkanina została zakupiona w kuponie o określonej długości/ Jednostką sprzedaży podczas składania zamówienia  był kupon bądź raport.

Wyjątkiem są tkaniny cięte pod indywidualne preferencje, o określonej długości wskazanej przez klienta podczas składania zamówienia.

 

 

 

 

 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i aktualnych promocjach.
Darmowa dostawa
ZAKUPY OPŁACONE Z GÓRY, POWYŻEJ KWOTY 200 ZŁ - DOSTAWA KURIEREM DPD GRATIS
Darmowa dostawa (KURIER DPD) już od 200,01 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl